tisdag, september 21, 2010

Tack!

Man tackar för alla hållna tummar för Älsklingen! TBE är uteslutet nu men fortfarande inga andra säkra besked. Fortfarande är han oroväckande blek om nosen och värken, den förfärliga huvudvärken ger inte med sig. Provtagningarna fortsätter och görs noggrant vilket faktiskt känns himla skönt!
När jag hämtade posten idag fick jag en trevlig överraskning från Anna, en påse med väldoftande lavendel och doftvärmeljus! Jag blev följare nr 30 på hennes blogg och belönades så här. TACK Anna! Gåvan värmde verkligen idag och det är trevligt att vara "tänkt på".
För övrigt har ljus- och servettförrådet fyllts på, det lackar mot höst minsann! Jag kunde inte hålla mig igår utan tvättade altanmöblerna, altanen och packade ihop hela klabbet. Nu står möblemanget under en presenning och bara väntar på ljusare tider igen. Nåja, det dröjer ett slag men nöjd och glad var jag över att få det gjort!

3 kommentarer:

  1. Jobbigt detta med att inte rikgigt få grepp om vad din älskling lider av! Skönt dock att provtagning tas ordentligt :D
    Kramar.

    SvaraRadera
  2. Förstår att det är oroligt...Vad tusan har han drabbats av? Men instämmer med Gafflan, skönt att de tar ordentligt med prover!

    SvaraRadera
  3. Ooo jag håller tummarna att han snart ska bli frisk..kram

    SvaraRadera