söndag, december 18, 2022

Bra jobbat

I morse när jag vaknade hade jag inte köpt en enda julklapp och allt pynt stod på bordet i matrummet. Kände lite stress faktiskt. 
När jag går och lägger mig ikväll kommer jag göra det med alla julklappar inhandlade och klara och allt pynt utställt i huset. Jag har också pratat med Herr L och varit och druckit kaffe och ätit hembakta lussebullar hos Lilla Systern. Under rundan i gallerian råkade jag också köpa en kappa till mig själv, så kan det gå när man har flyt. Jag hade Lilla Systern med mig och det blev en mycket trevlig avslutning på denna helg.


2 kommentarer:

  1. Har två klappar på väg. Beställt sen länge men hör inte ett pip. Börjar bli nervös nu…
    Bra jobbat av dig igår! Eval8

    SvaraRadera
    Svar
    1. Hoppas klapparna kommer i tid! /C

      Radera