söndag, december 04, 2022

Hip hurra, vilken helg

Så har vi firat Stora och Lilla Systern, 31 och 25 år. Hoppla hej vad tiden går!
Vi firade dem i fredags hos Största Systern med familj, tacco- kväll med presenter, prat och skratt. Så mysigt.
Det är verkligen mysigt att ha hela gänget samlat, precis som förra söndagen. Den här gången var även deras pappa med fru med så ett riktigt stort kalas blev det!
I lördags var Stora systern och jag på en loppisrunda. Jag hittade en vårkappa, det gäller att slå till när fynd dyker upp, och en trasmatta till farstun. Vi fyndade båda två och avslutade rundan med att gå på 1-årskalas i butiken där jag går på klangmeditation. Stora systern provade på klangmassage, vi drack te och handlade lite  kristaller. Nöjda och glada åkte vi hem, en fin runda.
Idag har jag ridit på förmiddagen, som alltid så himla roligt! I morgon vankas årets sista ridlektion, sen blir’e jullov för både ryttare och hästar. 
Jag hade sen en plan att baka lussebullar men efter dusch och lunch blev det en stund i soffan och en julfilm. Ingen höjdarfilm direkt, jag slumrade av och till, men det är lite småmysigt att titta på julfilmer ändå. Kanske blir det ett kvällsbok ändå. Mäjbi. Om en gnutta mer energi kan uppbådas. 



Syskonskaran och födelsedagsbarnen.  ❤️

2 kommentarer: