lördag, maj 18, 2019

Paus i renoveringsfabriken. Not.

Lördag. Radhusets säljannons ligger på Hemnet och säljbollen är i rullning. Kom och köp! Typ.
En mycket märklig känsla att se ett pris och bilder så där. Ett komprimerat, avpersonifierat hem. Vårt radhus! Det bästa. Idag lät jag bli att bädda sängen bara för att.
Så idag har jag tagit mig an Hjärtats tomt. Ansar rabatter, klipper buskar och gräs för att göra fint inför ännu en fotografering. Tomtfix gör mig glad. Och trött.
Igår var jag på livesändningen av lets dance och detblev tämligen sent. Gick upp 05.15 för att simma så när jag sen var åter i radhuset 01.00 var jag rätt sliten. 
Ikväll blir det mello. Hur långt jag nu hinner se .... att somna i soffan känns som något som skulle kunna hända!

1 kommentar:

  1. Inte bara ett husfix utan två... Phu, vad ni förtjänar lugn och ro sen!
    Håller tummarna för snabb försäljning😘
    Nu Mello, gäsp.

    SvaraRadera