måndag, maj 15, 2023

Dagen idag ….

… har varit en dag vid havet. Jag har badat många gånger, läst ut en bok och ätit lunch vid en strandbar. Sen gick jag hem, vilade en timme, FaceTimade med barnbarnen innan jag gick till affären och handlade lite. Lagade middag, pratade med Stora Systern och har nu hängt på balkongen ett slag. Kvällssol, svalor, en bra bok och vad mer begära? Ingenting. Tror bestämt att axlarna började lossna från öronen idag och jag känner mig inte längre stressad. Skön känsla som det var längesen jag kände.
En grej jag kom på idag, att när man åker på ensamsemester har man ingen som kan smörja en på ryggen. Gjorde så gott jag kunde men med en knasig axel nådde jag väl inte så bra med resultat en fläckvis lite bränd rygg. Ingen större fara skedd men det hade jag inte tänkt på innan. Alla dessa insikter!



Dagens utsikt åt ena hållet.


Dagens utsikt åt andra hållet.



Dagens lunch. Mycket gott.

2 kommentarer:

  1. Det ser inte ut som att du lider någon större nöd! Njut! Eval8

    SvaraRadera
  2. SJUKT modig är du! Hoppas du får en fin och bra vecka <3

    SvaraRadera