lördag, juli 04, 2020

Regnet det bara öser ned

Idag är en barnvaktsdag. Strax dundrar Lilla N in och det är säkert fullt ös till 15.00 i morgon då han ska tillbaka hem. ”Kiosken”, d v s fönstret i badrummet kommer öppnas och idag finns det korv med bröd, Festis och ostbågar. Allt en snart femåring behöver ..... 

Igår var vi på besök hos Hjärtats systerdotter med hans syster och man. Mycket trevligt. God lunch, sol och ett glas rosé på blanka dagen. Lite som semester faktiskt. Just ja. Jag HAR ju semester. Antagligen därför också det regnar idag och ska visst göra det närmsta tiden??? Nåja. Jag har böcker och broderi att roa mig med så det går säkert bra ändå. 

1 kommentar:

  1. Nu kunde jag inte kommentera från mobilen igen. Undrar hur jag fick till det sist? Är ju inloggad på mitt googlekonto, ändå går det inte, står inte mitt namn och kommentaren försvinner i etern. Likaså om jag använder de två andra alternativen.
    Vad skönt att ha semester, eller?

    SvaraRadera