torsdag, december 03, 2020

Födelsedagar

Stora och Lilla Systern fyller ju år dagarna efter varandra. Idag hippar och hurrar vi för Lilla Systern!!!
Igår kväll var de båda här och vi firade i uterummet i värmen från gasolkaminen. Vi FaceTimeade med Mamma så hon också kunde vara med på kalaset. Supermysigt! Idag är det födelsedagsfirande hos deras pappa.
Vi brukar ju ha stor-kalas, lite släkt- och vänträff vid deras födelsedagar men i år blev det inte så.
Så, grattis till fina tjejerna! Ni gör världen till en bättre plats! 






Så kan jag ju bjuda på en bild från när Stora Systern föddes. När permanent var högsta mode och glasögonen tog upp halva ansiktet. Hej och hå!






2 kommentarer:

  1. Men! Jag känner inte ens igen dig! Fina tjejer du har :)

    SvaraRadera
  2. Jag känner inte heller igen dig, trots att jag sett dig för minst 25 år sen!
    Men fina tjejerna känner jag såklart igen. Lilla Syster som blivit vuxen... lilla loppan😍

    SvaraRadera