torsdag, december 17, 2020

Simma lugnt

Jag har varit i badhuset och simmat, motionsbanorna är öppna. Det var jag och simmarkompisen så någon trängsel var det inte tal om,  vi kunde simma i varsin ände av simhallen. En mycket märklig känsla att bada när det var så ödsligt. Det var första gången på mycket länge jag simmade och det var verkligen superskönt.
Sen tillbaka till datorn och jobbet innan jag bröt för en fruktstund till mellis. Skumbananer och en kopp kaffe. Banan som banan liksom.
Ikväll storhandlar Hjärtat. Julmaten. Jag dricker te och tittar på julfilm. En helt ok arbetsfördelning om någon frågar mig.

1 kommentar:

  1. Så skönt att ni är igång igen!
    Här har Maken gjort sitt inlägg i julmat/bak/godis. Han har kokt knäck. Alla barnen vill ha hans knäck, så det följer med en burk i varje julklappspapper vi ska avlämna i helgen.

    SvaraRadera