fredag, december 18, 2020

Skumtomtar och pepparkakemys

Dagen idag skulle jag egentligen gått på semester. Den dagen är nu skjuten på till måndag. Alltså en dag kvar att jobba. Så kan det gå.

Idag visade sig solen igen. Magisk känsla, tyvärr satt jag fjättrad i ett möte men annars hade det nog blivit ett vintervrål från verandan. 
 
Mina amaryllisar slog ut idag. Funderar på att köpa nya i morgon så kanske de slår ut till julafton?
Det är ungefär det jag orkar tänka på denna dag. Och äta skumtomtar och pepparkakor. 

Slut på meddelandet. 

3 kommentarer:

  1. Här orkade solen knappt igenom. Men det regnade iaf inte. Jag har inte ens köpt nån amaryllis i år.

    SvaraRadera
    Svar
    1. Jag klarar mig utan allt egentligen men utan amaryllis. Nja. 😉 köper ett par med någon veckas mellanrum så jag säkert har någon som blommar till trettondagen i varje fall.

      Radera
    2. Jag vill gärna också ha en, men inte hittat någon fin i vår affär.

      Radera