torsdag, november 25, 2021

Dagen idag

Idag har jag jobbat hemma, inlindad i filtar, tända ljus, baljor med mitt favorit-te inom räckhåll och jobbat ikapp med administration som jag legat efter med. Efter jobbet gick jag ned till Största Systern och gosade med bebis, dagens bästa. 
Det har varit en stökig vecka, det var skönt att vara hemma idag. Samla ihop mig och försöka komma i någon slags balans. 
I morgon är jag ledig. Min simkompis är sjuk och jag tänker därför ta sovmorgon. Det lockar inte att gå upp 05.20 för att simma solokvist, funderar istället på att åka till ett vinterbadställe med bastu. Vi får se. Skönt att kunna ta en dag som den kommer.


Ett annat fönster. Sovrumsfönstret. Mitt lugna fönster.

1 kommentar:

  1. Här blev det inget bad. Blev magsjuk natten till igår. Mådde inte bra igår, hade lite feber, gigantisk huvudvärk, åt inget, slumrade större delen av dagen. Så jag fick ställa in badet som skulle varit just nu. Blå himmel och -0,4 grader.
    Hoppas du tog rejäl sovmorgon!

    SvaraRadera