lördag, november 06, 2021

Vissa saker gör man helt i onödan

Den rådige vet ju att det inte är fars dag i morgon. Jag är helt fel i tiden, det började redan i måndags. Stressade till en jobbgrej en vecka för tidigt. Så har det tydligen fortsatt och i morgon är det minsann en helt vanlig söndag. Hetsade alltså upp mig helt i onödan. Fast jag tänker inte vara projektledare nästa helg heller. Tänker att jag varit supertydlig där när jag vad om ursäkt för att hetsa en vecka i förtid.
Så. Jag behöver verkligen varva ner. Även det är tydligt.

2 kommentarer:

  1. Jag har också varit inne på att det är fars dag idag. Tänkte inte alls att det du skrev var fel. Där ser man. Vilken himla tur att du inte städade!
    Njut av din söndag 😍

    SvaraRadera
  2. Ändå bra gjort att du gick ut i skogen istället. Så svårt ju! Att släppa sånt där.

    SvaraRadera