fredag, januari 28, 2022

En bättre dag?

Jag tillbringade gårdagens eftermiddag i kökssoffan då jag blev så otroligt trött efter läkarsamtalet, luften gick verkligen ur mig. Gick sen och la mig tidigt och sov till halv tio idag. Uppdämt behov av sömn tydligen.
Idag skiner solen, det känns lite lättare då.
Eftermiddagen kommer ägnas åt långpromenad och samtal med diakonen igen via FaceTime. 
Har varit hemma i två veckor nu. Fortfarande är dagarna ett sammelsurie, försöker hitta tillbaka till rutiner, få ordning i huvudet men känns som det kommer ta ett tag. 
En otroligt jobbig höst både arbetsmässigt och privat tog till slut ut sin rätt helt enkelt.

1 kommentar:

  1. Sov så mycket du kan. Sömn är läkande på alla sätt.
    Jättefint väder här idag, gick en runda i förmiddags. Nu ska jag byta om, vi ska till Yngstas familj. Det är första gången på tre veckor som vi kan ses mer än genom fönstret. Tror du jag längtar?
    Var rädd om dig 😍

    SvaraRadera