tisdag, januari 11, 2022

En lunchpromenad

Det är ju hemmajobb igen. Idag gick jag en promenad på lunchen i strålande solsken, blå himmel, vit snö och knarr under skorna. Det var kyligt så det blev även rosor på kind. En guldstund. 
Jag har känt mig lite hängig så jag gjorde ett covid-test igår morse, fick svar ikväll: negativt. Så det var ju bra. Syrran mår ungefär likadant så vi tänker att det är ledsenheten som gör oss hängiga men bäst att kolla upp det så klart. 
Igår kväll stickade jag klart min första socka. Hurra på den! 



Promenad runt sjön. Lovely.



Mitt livs första egenstickade socka. Superkul. 

1 kommentar:

  1. Så fin! Du kan ju ta beställningar sen!
    Ledsenheten kan absolut få er att känna er hängiga, men självklart får man utesluta annat. Vi är hundvakt denna veckan, så det blir automatiskt promenader. Bistert ute, går jag säga.

    SvaraRadera