måndag, mars 20, 2023

En sån dag

Filmen igår var bra. Lite lång men. Bra. Nu har jag sett den. Hjärtat var väldigt nöjd. Det är också bra.
Idag har dock dagen kantats av oro och lite ångestpåslag, jag vet inte vad som triggat det men har mina aningar. Jobbigt. Jag blir trött.
Då var det ju skönt att få avsluta dagen med en ridlektion. Framdelsvändning och galopp. Inte samtidigt dock. Dylika aktiviteter kräfva full uppmärksamhet så, poff, hade det gått en timme och jag hade tänkt och känt annat.
Hästar. Bästa grejen.


Tindur. Min måndagskompis. 

2 kommentarer:

  1. Har du ny hästkompis?
    Vad bra att filmen var bra, så ni båda blev nöjda.
    Hoppas du kommit tillrätta med det som gnager!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Vi byter häst varje termin. Det är spännande och utvecklande att lära känna en ny hästindivid 😊
      Gnaget är lite bättre idag, tack 🤩/C

      Radera