torsdag, mars 23, 2023

Yogakväll

Idag tog jag ledigt på seneftermiddagen för att kurera en envis huvudvärk, jag slapp migrän, sov en timme. Det är snart dags att fylla på botoxinjektionerna igen. De hjälper verkligen.
Jag låg och sov i kökssoffan i uterummet, skön plats.
Halv sex kom Store Bror och vi åkte till yoga-klassen, mycket skönt även om jag inte kunde göra alla övningar p g a att jag haft just huvudvärk tidigare. Jag gjorde det jag kunde. Så roligt att han vill göra saker med sin mamma.
Ett vårtecken för dagen är att Hjärtat avtäckte dammen. Fiskarnas vinterhus plockades bort och vi räknade in 15 stora fiskar. Tre små såg vi inte, de gömmer sig nog bland stenarna. Så, alles gott i dammen efter vintern.
Det skymtade även krokus i gräsmattan, härligt! 

1 kommentar:

  1. Så bra att botox gör nytta! Vilken tur att du fick prova det🤩
    Kul att yoga med store bror. Bara att kunna gå dit så nära inpå migrän var ju en bedrift!
    Vårtecken är trevligt, gott att fiskarna överlevt vintern.
    Trevlig helg!

    SvaraRadera