fredag, juli 30, 2021

När man vaknar på fel sida

Så fort jag öppnade ögonen idag kände jag att allt var fel. Jag vaknade helt enkelt på fel sida. Nu ska jag försöka omfamna denna skaviga dag men jag befarar att det inte kommer att bli lätt. Så trist det är att känna så redan från start och så trött på att känna mig ledsen, jag orkar inte riktigt ta tag i det.

Dessutom ligger en dov huvudvärk kvar och stör mig. 
Ska ta mig en tur till mamma, de behöver lite mer It-hjälp och Herr L behöver muntras upp. Funderar på om en jordgubbsbakelse skulle göra skillnad? Jag kan ju alltid prova.
Ja men det var ju ett muntert inlägg … eller inte.



Lite blomster piggar i alla fall upp. 

4 kommentarer:

  1. Det är så märkligt det där, att det kan kännas redan när man vaknar vilken typ av dag det ska bli. Inte kul. Imorgon är en ny dag.

    SvaraRadera
    Svar
    1. Jättermärkligt. Denna dag spottade upp sig lite.

      Radera
  2. Jag hoppas du ändå fick en bra dag!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Det höll i sig men guldstunder har man ju …

      Radera