fredag, juni 04, 2021

Dagen E. Som i examen.

Idag har jag hissat flaggan för Stora Systern som tar examen från kandidatprogrammet Global utveckling vid Stockholms universitet. Tre års studier är klara och hip, hurra för det! 
Vi får den äran att fira henne nästa helg då hon kommer hem, det längtar vi efter. 



Vinden rår jag inte på men flaggan är i topp.

Själv ägnade jag mig åt morgonpromenad runt ån med simkompisen ”Esther” med efterföljande frukost på favoritkondiset. En mysig stund och vi hade en del att prata ikapp. Till lunch gjorde jag korv stroganoff och ris som jag cyklade över med till Största Systern. Idag sov bebis så vi kunde äta tillsammans. Lilla N var ledig och så hann jag gosa med honom innan nya jobbmöte tog vid.
Nu haver jag stämplat ut och tar helg. Och nu SKA jag lägga mig i hammocken och vila in helgen.


4 kommentarer:

  1. Wohoo! En riktig toppendag, låter det som. Så HÄRLIGT att vara klar med skolan :D

    SvaraRadera
    Svar
    1. Ja, en härlig känsla, hon har jobbat hårt. Men nu så, lös och ledig i ett par dagar innan jobb tar vid. 😍

      Radera
  2. Vilken bra dag😊Stort Grattis till examenstösen!

    SvaraRadera