onsdag, juni 16, 2021

Jättetrött och en tappad sug

Jag följde ett konto på Instagram, ”Mansbebisar” men jag var tvungen att pausa en stund och hämta andan för jag höll på att gå upp i atomer över vad folk skriver där. Inte över ATT de skriver utan för att det de skriver ju är sant. Det händer. Och Det bara fortgår. Jag får andnöd av bara tanken och det värsta är nog att det är rätt så hög igenkänningsfaktor ... måtte vi orka stå emot och bli än starkare. Mitt hopp står till di unga. Jag stöttar, peppar, gör vad som helst men ge inte upp!
Fy bubblan vad jag är trött för tillfället, på jobbet, på utebliven skatteåterbäring, på att de höjt åldern för förlängning på förkortad arbetstid för äldre, på kränkta karlar och lite till. 
Men.
Bilen går bra. 
Det är alldeles sant.

1 kommentar:

  1. Skatteåterbäring, här är det restskatt som gäller 😏
    Hoppas dagen varit bättre!

    SvaraRadera