tisdag, juni 01, 2021

Juni. Grönt överallt.

Så blev det juni och då är sommaren här. Ett säkert sommartecken brukar ju vara plåster på skrubbade knän, dock inte mina utan Lilla N. Som minsann inte är så liten längre, 6 år om en strax och storebror. Idag ramlade han med cykeln och skrapade upp magen. Sommarplåga, dessa skrapsår. 
På lunchen cyklade jag över till Största Systern med fiskgryta som hon åt när jag bar bebis. Det lilla livet. En mysig lunchrutin, bära bebis. 
Sedan jobbade jag till halv sju, vi lanserar ett system i morgon bitti och det var fix in i det sista. Nu är jag trött och funderar på promenad eller vila i hammocken. Alla dessa beslut!

1 kommentar:

  1. Skrapsår gör så himla ont! Tänk va, 6 år... minns ditt mms som igår.
    Hoppas du la dig i hammocken!

    SvaraRadera