fredag, juni 18, 2021

En fredag.

En fredag. En sommardag. En födelsedag. Hjärtats dag. Har lyft mig i håret och simmade i morse. Det är i o f s inte svårt att gå upp och åka iväg då jag mår så bra av det. Efteråt.
Något annat som jag kommer att må bra av, på sikt, är att jag avgått som födelsedagsfixargeneral inför dagen idag. P g a orsaker tänker jag inte lyfta ett finger, har inte städat ett städ och har inte gjort en inköpslista eller tänkt till om kvällens eventuella grillning med Hjärtats ungdomar. 
Jag har hissat flaggan och köpte en tårta eftersom jag åt frukost på konditoriet. Så. Klart, slut. 
Ovant. Ja det är det. Lite manligt t o m. Man kan väl säga att jag utforskar manliga sidor av lajvet helt enkelt. 



Simmarkompis, bästa peppen. SÅ mycket vi avhandlat vid frukostbordet och det gör gott. 

5 kommentarer:

  1. Hoppas Hjärtat fick en fin födelsedag trots att generalen strejkade!
    Låter skönt med sin och frukost på fil!
    Hälsa Grattis 🥂

    SvaraRadera
  2. Svar
    1. 😀 Det gick bra. Jag var väldigt laid-back vilket skapade en del oro i lägret om jag säger så. Fick kanske frågan om ngt var på tok?? och kontrade med det jag skrev, jag övar på mina manliga skills. Tror jag ska fortsätta öva mig, hade en stressfri kalaskväll 😎

      Radera