tisdag, mars 09, 2021

Håll i

Idag snöar det lite lätt och är grått. Jämngrått. Gårdagens ridlektion var mycket trevlig, rolig och lärorik. Från det att jag sitter upp på Hrodur tills jag sitter av, har jag ett leende på läpparna, så kul är det. Igår kunde jag även sitta av utan pall så ett av mina delmål är avklarade.
Nästa vecka ska jag sitta upp utan pall, ett annat mål jag har. Höften hänger med, det gör ont men blir inte värre av ridningen.
Sen åkte jag hem, duschade och stickade alldeles för länge så idag är jag trött. Ikväll kommer Lilla Systern och äter middag med oss så jag ska tänka ut någon vegismiddag. Inte svårt egentligen men jag har slut på inspiration och ”hitte-på”. Det får väl bli något i Cajsa Varg-stil ”man tager vad man haver”. 

1 kommentar:

  1. Så skönt ni har det!
    Här känns det stökigt bara. Just nu blir allt jag gör fel, så jag ger upp och går och lägger mig. Det är ju dags...
    Godnatt!

    SvaraRadera