torsdag, mars 04, 2021

När någon får det att bränna till

Det är lite pressat på jobbet. Så där så att på seneftermiddagen, när jag pratade med en kollega så brände det till i tårkanalerna. Hon hörde det och undrade ju så klart. Då kände jag hur trött jag är på en hel massa saker och det bara bubblade ur mig. Kollegan är av den förstående och raka sorten så det var bra att prata med henne men inom mig går jag bananas för att jag tycker att jag inte klarar av. Allt. Varför är man så hård mot sig själv??

I morgon är jag i alla fall ledig och ska skjutsa Stora Systern med köksbord till Stockholm. Hjärtat får följa med och vi har bokat utefika med Bästa Väninnan som bor fem minuter från Stora Systern. En bonusdag. En ledig dag. 

2 kommentarer:

  1. Du har för höga krav på dig själv, men det vet du ju redan.
    Min lediga fredag innebär besök på vårdcentralen. Låter inte lika mysigt. Men solen skiner. Njut av dag!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Yes, jag vet. 😊
      Här skiner solen också, 0-gradigt men fint. Krispigt.

      Radera