tisdag, mars 16, 2021

Sol i sikte

Efter natt nr 2 med sovskola vaknade jag i morse med huvudvärk. Vafalls? Sover jag för lite får jag huvudvärk, efter åtta timmar har jag också huvudvärk. Humöret dalar. Värk är jobbigt, har det stort sett ständigt och jämt, men i varierande grad.
Solen skiner åtminstone.
Ridlektionen igår gick väldigt bra, börjar få till hjälperna och Hrodur, som helst bestämmer själv, såg förvånad ut igår men jag fick honom dit jag ville. Han kan helt plötsligt få en idé om en helt annan aktivitet och i början hade jag inget att sätta emot. Jag ”åkte” häst. Men som sagt, det går framåt. Det roliga känns i hela kroppen och jag har redan anmält mig till en sommarkurs!

Dagens aktiviteter är att jobba och att rädda en magnolia från frysdöden. Juteväv är inhandlat för att lyckas med det.




1 kommentar:

  1. Hoppas huvudvärken släppt under dagen.
    Vad roligt att ridningen går bra. Klart du ska fortsätta när du tycker det är så kul!

    SvaraRadera